Ben jij klantvriendelijk, behulpzaam en bovendien op zoek naar een stimulerende parttimefunctie binnen een ambitieus en gezellig bedrijf? Dan hebben wij dé perfecte kans voor jou!
Wat ga je doen?
Als Sales Ondersteuner ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en het centrale aanspreekpunt dat onze bedrijfscommunicatie soepel laat verlopen. Je zorgt ervoor dat onze klanten zich welkom voelen en dat al hun vragen, of het nu gaat om voorraadbeschikbaarheid, leveringen of andere specifieke informatie, snel en professioneel worden beantwoord. Jouw warme stem en persoonlijke touch maken het verschil; jij bent het gezicht van ons bedrijf!
Daarnaast speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze binnendienst medewerkers met diverse administratieve taken. Dit betekent dat je helpt bij het verwerken van aanvragen, het bijhouden van gegevens en zelf het opstellen van rapportages. Dankzij jou inzet en organisatorische vaardigheden blijft alles op rolletjes lopen en kunnen we samen onze klanten een uitstekende service bieden.
Jouw taken in het kort:
Wat zoeken wij in jou?
Wat bieden wij jou?